تبلیغات هنجارشکن از شکلات اسنیکرز SNICKERS| مدیر.بیز
اسنیکرز (Snickers) نام تجاری شیرینی ساخته شده توسط شرکت مارس میباشد، که شامل نوقا با کارامل و بادام زمینی است و از لایهای مرکب از شکلات و شیر پوشیده شده است. محصول اسنیکرز سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار در سطح جهانی، به فروش میرسد.اسنیکرز SNICKERS در جدیدترین تبلیغات خود اقدام به هنجارشکنی کرده است و در این سری از تبلیغات اسنیکرز خواهیم دید که چطور با نشانه گرفتن موضوع اصلی بازاریابی، مخاطب را هدف قرار داده است. مسلماً یکی از اهداف برند اسنیکرز بهعنوان یک شکلات، بودن در سبد خرید مشتری است ولی جایگاه این محصول میتواند پس از تنقلات، بعنوان یک میان وعده کامل محسوب باشد و به صراحت نیز اسنیکرز با همین هدف تبلیغات خود را با شعار زیر بهصورت کاملاً خلاقانه در محیط اطراف مخاطبین اجرا کرده است : وقتی گرسنه هستید شما اشتباه میکنید You make mistake when you are hungry همانطور که مشاهده کردید اسنیکرز با نمایش برخی از المانهایی که در جایگاه نادرست قرار گرفته اند و استفاده غلط از برخی پوسترها و مواردی از این قبیل سعی کرده است به مخاطب القا کند که در هنگام گرسنگی نمیتوانید درست کار کنید و نتیجه آن را با این برچسب به آنها یادآوری کرده است. (( دوباره عکسهای سمت چپ را با دقت مشاهده کنید. )) کمپین خلاقانه و سرگرم کننده اسنیکرز با هشتگ #hungrymistakesدر شبکههای اجتماعی منتشر شد و حتی عدهایی از آن با عبارت « خرابکاری it’s vandalism » یاد کردند.
تگ: جستجوی تبلیغات هنجارشکن از شکلات اسنیکرز SNICKERS| مدیر.بیز
جهت مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید
تبلیغات هنجارشکن از شکلات اسنیکرز SNICKERS| مدیر.بیز