با ارزش ترین رکن تبلیغات| مدیر.بیز

تبلیغ یعنی " ایجاد نیاز در مردم برای خریداری کالاها و خدمات تولیدی . " اما ما انقدر شیفته خودمان هستیم انقدر در خود غرق شده ایم که به مشتریان فکر نمی کنیم چرا ؟ چون فکر می کنیم که همه چیز را می دانیم ... در نتیجه وقتی تبلیغ می کنیم فقط کارکنان قدیمی بانک پیام تبلیغ را درک می کنند و از ان لذت می برند . ازمایش قورباغه را یادتون هست که یه نفر یه قورباغه انداخت در کاسه اب گرم ، قورباغه فورا پرید بیرون و فقط پاهاش سوخته بود . اما یه قورباغه بدبخت دیگه رو انداخت درکاسه سرد و انوقت گذاشتش روی اجاق و اب اروم اروم گرم شد قورباغه یواش یواش مرد بدون اینکه بفهمه چه بلائی سرش می آید . موسسه ها هم خطری را که ارام نزدیک می شود را درک نمی کنند تا اینکه خطر روی سینه موسسه نشست و گلوی انرا فشار دهد  و نفسشان را به شماره بیاندازد به فکر چاره می افتاند . تبلیغات یعنی " کشف نظرات و سلایق مشتریان و لحاظ نمودن آنها در تولید کالا ها و خدمات " پس دست نگه دارید قبل از تبلیغ نظر سنجی کنیم ببینیم مردم از بانک چه می خواهند ؟ چه چیز را دوست دارند ؟ همان را تولید کنیم .امروزه کار ما این شده است که در تبلیغات فقط و فقط از یکی از ابعاد انسان ها بهره گیری کنیم . همان طور که می دانید انسانها دارای 3 بعد هستند برخی منطقی ، برخی دیگر احساسی و خیلی ها سنتی هستند . این روزها تمام تبلیغاتی که ما به نظاره آنها می نشینیم یکی از ابعاد ما را درگیر می کنند . برای تبلیغ یک خمیردندادن وقتی میخواهند آدم های احساسی را درگیر کنند ، دندانهای سفید یک جوان را نشان می دهند وقتی میخواهند مخاطب منطقی را جذب نمایند درباره فرمول آن صحبت میکنند و زمانی که میخواهند انسانهای سنتی را درگیر کنند ، همواره رباره سابقه و گذشته محصول صحبت می کنند . اما برای اینکه بدانیم به کدام یک از این ابعاد انسانها وارد شویم ابتدا باید نظر سنجی انجام دهیم کاری که شاید این روزها برایش ارزش کم قائل می شویم اما مهمترین رکن در تبلیغات را دارا می باشد . 

تگ: جستجوی با ارزش ترین رکن تبلیغات| مدیر.بیز


جهت مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

با ارزش ترین رکن تبلیغات| مدیر.بیز