ادعای مجله Which : عمر باتری آیفون 7 ضعیف‌تر از رقبایش است!پریا و میترا | پریا و میترا

اخبار تكنولوژی,دنیای فناوری,اخبار فناوری اطلاعات,موبایل های هوشمند,گجت ها,اسمارت فون,اندروید,کامپیوتر,لپ تاپ,اندروید,آیفون,تبلت,موبایل,IT,اینترنت,ویندوز
تکنولوژی | پریا و میترا
شما اینجا هستید خانه » تکنولوژی » ادعای مجله Which : عمر باتری آیفون 7 ضعیف‌تر از رقبایش است!
ادعای مجله Which : عمر باتری آیفون 7 ضعیف‌تر از رقبایش است!


سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا
مجله ویچ (Which) اخیرا به این نتیجه رسیده که عمر باتری آیفون 7 (iPhone 7) در مقابل سایر رقبای پرچمدارش عملکرد ضعیف‌تری دارد. این مجله انگلیسی ادعا می‌کند باتری آیفون 7 بدترین نتیجه را در تست‌های انجام شده داشته است.

بر اساس یک سری تست‌هایی که این مجله جهت محاسبه عمر باتری آیفون 7 و مقایسه آن با سامسونگ گلکسی اس 7 (Galaxy S7) ، اچ تی سی 10 (HTC 10) و ال جی جی 5 (LG G5) انجام داد، نتیجه را «گیج‌کننده» عنوان کرد.

مجله کدام؟ ادعا کرد : عمر باتری آیفون 7 ضعیف‌تر از رقبا است

در حالی که عمر باتری آیفون 7 در زمان مکالمه در حالت 3G حدود 12 ساعت بوده و به نظر قابل قبول می‌رسد، این مقدار در گلکسی اس 7 سامسونگ حدود دو برابر بیشتر از آیفون 7 است و جالب‌تر از همه اینکه عمر باتری اچ تی سی 10 در حالت مکالمه 3G حدود 31 ساعت است.
در تست اندازه‌گیری زمان استفاده از اینترنت 3G نیز عمر باتری آیفون 7 از همه کمتر بود.

مدت زمان استفاده از اینترنت 3G در آیفون 7 دقیقا 625 دقیقه بود که 25 دقیقه از نزدیک‌ترین رقیبش، ال جی جی 5 ، و 175 دقیقه از گوشی پیروز، اچ تی سی 10 ، کمتر است. درواقع مدت زمان استفاده از اینترنت 3G گوشی پرچمدار اچ تی سی حتی بیشتر از مدت زمان مکالمه در حالت 3G پرچمدار اپل بود. این نتیجه، اصلا خبر خوبی برای اپل نیست.

عمر باتری آیفون 7 مورد انتقاد رسانه‌ها نیز قرار گرفته است
البته پایین بودن عمر باتری آیفون 7 نسبت به سایر رقبا خبر غافل‌گیرکننده‌ای نیست. اپل در آیفون 7 از نمایشگر 4.7 اینچی استفاده کرده در حالی که نمایشگر سایر رقبا 5.1 تا 5.3 اینچی هستند. اپل در پرچمدار 4.7 اینچی خود از یک باتری با ظرفیت 1960 میلی‌آمپر ساعت بهره برده که از نظر نویسنده مجله ویچ، در مقایسه با ظرفیت باتری سایر رقبایی مثل اچ تی سی 10 با ظرفیت باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، دچار “اشتباه” شده است.

البته در این تست به این نکته اشاره نشده که بر اساس مشخصاتی که اپل از پرچمدار جدیدش ارایه داده، باتری آیفون 7 ظرفیت بالاتری نسبت به باتری مدل قبلی خود (آیفون 6 اس با 1810 میلی‌آمپر ساعت) دارد. البته با این وجود، اخیرا انتقادهایی نیز از پایین بودن عمر باتری آیفون 7 شده است.

تگ: جستجوی ادعای مجله Which : عمر باتری آیفون 7 ضعیف‌تر از رقبایش است!پریا و میترا | پریا و میترا