هفت راز تبلیغات| مدیر.بیز

سلام، پیچیدگی های فرآیند های تبلیغاتی و اکثرا گران به نظر رسیدن روش های تبلیغاتی باعث شده تا خیلی از کسب و کارهای واقعی به اتمام رساندن مرحله پایانی بازاریابی را رها کنند، در این مقاله کوتاه و مفید قصد داریم تا از چند نکته کلیدی و مهم در اجرای امور تبلیغاتی برای سازمان های خصوصی، نوپا و سایز متوسط صحبت کنیم. امروزه به واقع اجرای صحیح برنامه های تبلیغاتی می تواند کمک های ویژه ای را در بهبود فضای رقابتی سبب شود. مانند شرکت های بزرگ تبلیغات نکنید: هدف شرکت ها و سازمانهای بزرگ از انجام تبلیغات، اشاعه نام تجاری، و ایجاد شناخت، برای آینده است. اما کسب و کارهای کوچک، توان مالی انجام تبلیغات وسیع را ندارند. در عوض، تبلیغاتتان را طوری طراحی کنید که فروش در زمان حال اثر بگذارد. یک روش برای اینکار، آنست که همواره در تبلیغات خود، پیشنهادهای تجاری به نفع مشتریانتان ارائه کنید. این یک راه مناسب برای جلب نظر مشتریان بالقوه است. نسخه ارزانتری ارائه کنید: برخی از افرادی که می توانند مشتری شما شوند، ممکن است نخواهند به اندازه ای که شما برای ارائه خدمات و یا فروش محصولاتتان در نظر دارید، مبلغی به شما پرداخت کنند. افرادی هم هستند که بیشتر از اینکه کیفیت برتر برایشان مهم باشد، قیمت کمتر، برایشان اهمیت دارد. برای اینکه این تعداد از مشتریان را از دست ندهید، می توانید نسخه ای کوچکتر و محدودتر از خدمات و یا محصولاتتان را با قیمت کمتری ارائه نمایید. نسخه ای برتر ارائه کنید: قانون بالا برای همه مشتریان صدق نمی کند. همه ی مشتریان دنبال قیمت های کمتر نیستند. بسیاری حاضرند قیمت بیشتری بپردازند تا محصول و یا خدمت برتری نسبت به دیگران از شما خریداری کنند. شما با ارائه نسخه ای برتر از خدمات و یا محصولات خود می توانید توجه این مشتریان را به خود جلب نمایید و در نتیجه، میزان متوسط درآمد خود را افزایش دهید. یک روش دیگر هم این است که تعدادی از محصولات و خدمات متفاوت خود را به هم ترکیب نمایید و به عنوان یک محصول ویژه با قیمت بالاتری ارائه نمایید. به دنبال راه های غیرمتعارف در بازاریابی و تبلیغات باشید: در جستجوی روش هایی برای تبلیغات و بازاریابی باشید که رقبای شما ممکن است از قلم انداخته باشند و یا دست کم گرفته باشند. با کمی خوشفکری، همواره نکات و راه هایی ممکن است بیابید که بدور از ایجاد رقابت، درآمدتان را افزایش دهید. برای مثال تبلیغات تان را بر روی کارتهای تبریک و کارت پستال چاپ کنید و در موقعیت های مختلف؛ برای مشتریان هدف خود، ارسال نمایید. همین ایده ساده می تواند توجه و ترافیک زیادی را به سمت وب سایت شما که در آن محصولات و خدماتتان معرفی شده اند، ایجاد نماید. تبلیغاتتان را محدود کنید: سایز تبلیغاتتان را کوچک کنید طوری که بتوانید تبلیغات بیشتری انجام دهید. تجربه نشان داده است که برخی از تبلیغات کوچک، بازده بیشتری به نسبت تبلیغات بزرگتر، داشته اند. با کسب و کارهای همکار، تبلیغات اشتراکی کنید: با کسب و کارهای کوچک دیگرکه رقیبتان نیستند همکاری نمایید و پیشنهاد دهید که تبلیغات برای محصولات و خدماتتان، را با هم انجام دهید و هزینه ها را تقسیم نمایید. یا اینکه شما محصولات آنان را در کنار محصولات خود معرفی نمایید و آنان نیز این کار را برای محصولات و خدمات شما انجام دهند. تجربه نشان داده است که این روش، با هزینه ای کم، فروش زیادی را برای شرکت ها و کسب و کارهای همکار ایجاد کرده است. از مشتریانتان استفاده نمایید: از انجاییکه مشتریانتان در صورتیکه از محصول یا خدمات شما راضی باشند، به شما و کیفیت کار شما اعتماد دارند، بهتر است برای جلب مشتریان بیشتری، به آنها تکیه کنید تا غریبه ها. برای ترغیب مشتریان فعلی تان به افرادی که به صورت خواسته یا ناخواسته برای شما تبلیغات کنند، می توانید امکانات و روش های کاری ویژه ای برای آنان ایجاد نمایید. مانند تخفیف های ویژه ادامه کار با آنان. روش دیگر می تواند این باشد که محصولات و یا خدمات جدیدتان را پیش از اینکه اعلان عمومی نمایید، به آنان معرفی نمایید.

تگ: جستجوی هفت راز تبلیغات| مدیر.بیز


جهت مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

هفت راز تبلیغات| مدیر.بیز

مطالب برتر

  • لیست قیمت پارچه برزنت یکپارچه

    پارچه برزنت یکپارچه بسیار پرکاربرد در بازار می باشد که در انواع ساده برزنت ترانزیتی، برزنت کانتینری، شمعی و غیره تولید می‌شود و قیمت این محصول نسبت...

  • تولید و پخش انواع لوله و اتصال ساختمانی و کشاورزی

    تولید و پخش لوله اتصالات ساختمانی مشاهده آگهی: تولید و پخش انواع لوله و اتصال ساختمانی و کشاورزی

  • کمد دیواری

    طراحی و ساخت و اجرای انواع کمد دیواری : 1) ریلی 2) درب باز شونده 3) درب نما مشاهده آگهی: کمد دیواری

  • برزنت پلی استر

    فروش انواع برزنت پلی استر و انواع پارچه های تهیه شده با الیاف مصنوعی و مقاوم مشاهده آگهی: برزنت پلی استر

  • اسید بوریک

    مشخصات فنی: بوریک اسید به دو صورت کریستالهای (بلورهای) مشاهده آگهی: اسید بوریک

  • سگ دالمیشن توله

    توله های دالمیشن پر خال و کم خال هم نر هم ماده همراه با گارانتی اصالت. مشاهده آگهی: سگ دالمیشن توله

  • آموزش تحلیل پایان نامه topsis

    آموزش انجام پایان نامه topsis مشاوره آموزش پایان نامه topsis مشاهده آگهی: آموزش تحلیل پایان نامه topsis

  • کیج هارد سرور اچ پی ای مدل 2.5 اینچی

    سازگار با سرورهای ProLiant نسل 8و9و10 مشاهده آگهی: کیج هارد سرور اچ پی ای مدل 2.5 اینچی

  • بذر گوجه فرنگی سوپر چف

    بذر گوجه فرنگی رقم سوپر چف تولید بونانزا امریکا مشاهده آگهی: بذر گوجه فرنگی سوپر چف

  • فروش سم ///اتللو

    بلافاصله پس از سم‌پاشی رشد علف‌های هرز متوقف می‌شود مشاهده آگهی: فروش سم ///اتللو