تیترهای جنجالی ایمیل مارکتینگ| مدیر.بیز

شاید اولین چیزی که سبب می‌شود تا شما روی یک ایمیل کلیک کنید، تیتر آن به حساب آید. معمولا تیترهایی تاثیرگذارند که مستقیما مخاطب را خطاب کرده و یا اینکه برای او شخصی‌سازی شده باشند. البته خیلی از عوامل دیگری هم در میزان تاثیرگذاری تیتر یک ایمیل تاثیر می‌گذارد. در این مطلب قصد داریم در مورد چند تیتر ایمیل صحبت کنیم که نرخ بازشدن بسیاری بالایی داشته‌اند:    بهترین‌های گروپون: تخفیف‌هایی که به خاطر آنها به خود مغروریم: گروپون یکی از وب‌سایت‌های تخفیف گروهی است که در آغاز سال 2008 شروع به کار کرده و تا به امروز توانسته نظر خیلی از سازمان‌های بزرگ را برای گرفتن تخفیف گروهی به خود جلب کند. نکته اصلی تیتر آورده شده در این است که کاملا داخل میل غیرقابل پیشبینی است و فرد ترغیب می‌شود که واردش شود.

تگ: جستجوی تیترهای جنجالی ایمیل مارکتینگ| مدیر.بیز


جهت مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

تیترهای جنجالی ایمیل مارکتینگ| مدیر.بیز