تصمیمات اساسی در حوزه تبلیغات| مدیر.بیز

مقوله تبلیغات، مقوله ای است که به لحاظ لفظ با آن آشنایی داریم، سخنی هم هست که می گوید: تبلیغات سلاح خیلی برنده ای است و هرکس مجهز به این سلاح باشد قطعا در صحنه توفیق بیشتری خواهد داشت. به طور کلی می توان گفت: تبلیغات ابزاری است که روابط عمومی ها از آن بهره می گیرند و برای استفاده و بهره مندی از آن باید این ابزار را بشناسند و طریقه استفاده آن را بدانند. روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند. �پنج تصمیم اساسی در حوزة تبلیغ وجود دارد که عبارتند از هدف اساسی، پول، پیام ،رسانه و ارزیابی است که به ترتیب مورد بررسی قرار می گیرند: هدف اساسی : در جوامعی که به اصطلاح استراتژیک‌گرا هستند و مدیر نقش یک استراتژیست را دارد مقوله هدف نقش بنیادین را بازی می‌کند اگر قرار است تبلیغ موفق شود باید دانست هدف از ارائه آن چیست. پول (بودجه بندی تبلیغات) : این مقوله با توجه به یکی از موارد بعد قابل تعیین است: روش در حد استطاعت،� روش درصدی از فروش، روش برابری با رقبا،� روش رتبه بندی و� روش هدف و انجام کار. پیام : اگر قرار است که مخاطب تصویری شفاهی از پیام ما را دریافت کند اول لازم است که خود تصویر شفاهی از آن چه می خواهیم ببینیم داشته باشیم. پس از اینکه مشخص شد هدف از تبلیغی که قصد آن را داریم چیست و بعد از آن که مقدار بودجه را تعیین کردیم نوبت به پیام می‌رسد. رسانه : بازاریابی و تبلیغات در طول دوران حیات خود ادوار گوناگون را پشت سرگذاشته اند و رسانه های مختلفی را تجربه کرده اند اما با روی کار آمدن رسانه های دیجیتال و عرصه بزرگراه های اطلاعاتی تبلیغات تحولی انقلاب گونه را پیش رو دارد که متأثر از تسلط رسانه ها بر جوامع بشری است. کهمهمترین گام ها در انتخاب رسانه مناسب به منظور تبلیغات عبارتند از: تعیین سطح پوشش، فراوانی رویت پیام و نحوه تأثیر، انتخاب در میان انواع رسانه‌های متنوع عمده، انتخاب وسیله خاص ناقل پیام و تصمیم درباره زمانبندی رسانه. ارزیابی: آخرین تصمیم اساسی در تبلیغ، ارزیابی تبلیغ است ما تبلیغ می کنیم تا اثربخشی خود را سرعت دهیم بنابراین اگر تبلیغی نتواند علارقم نکات هنری و علمی قابل تأمل اثر پایداری نداشته باشد آن تبلیغ ناموفق است و نمی تواند در مخاطب حرکت و اقدامی ایجاد کند.

تگ: جستجوی تصمیمات اساسی در حوزه تبلیغات| مدیر.بیز


جهت مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

تصمیمات اساسی در حوزه تبلیغات| مدیر.بیز

مطالب برتر

  • کمد بایگانی، کمد پرسنلی ،باشگاهی، کارگری

    مرتب و منظم نگه‌داشتن محیط‌های اداری می‌تواند در افزایش میزان بهره‌وری و موفقیت کسب و کارها نقش بسیار مهمی داشته باشد. رسیدن به این هدف نیاز به...

  • اسپلیت ال جی 24000

    ال جی الکترونیک کره ای جزو معتبر ترین کمپانی های ساخت دستگاه های تهویه مطبوع در جهان است مشاهده آگهی: اسپلیت ال جی 24000

  • تحلیل پایان نامه صنایع زنجان

    پایان نامه صنایع زنجان مشاوره پایان نامه ارشد صنایع زنجان مشاوره پایان نامه دکتری صنایع زنجان انجام پایان نامه ارشد صنایع زنجان انجام پایان نامه...

  • تحلیل پایان نامه عمران زنجان

    مشاوره پایان نامه ارشد عمران زنجان مشاوره پایان نامه دکتری عمران زنجان انجام پایان نامه ارشد عمران زنجان انجام پایان نامه دکتری عمران زنجان مشاهده...

  • کمد بایگانی، کمد کارگری، کمد باشگاهی، فایل فلزی

    کمد2درب ، کارگری، باشگاهی، پرسنلی، باورق50، 60، 70، 90 کمد3درب ، کارگری، باشگاهی، پرسنلی، باورق50، 60، 70، 90 مشاهده آگهی: کمد بایگانی، کمد...

  • برای برند خود کلیپ ویژه داشته باشید

    ساخت کلیپ تبلیغاتی و عکاسی صنعتی با قیمت ویژه مخصوص استارت آپ ها مشاهده آگهی: برای برند خود کلیپ ویژه داشته باشید

  • طراحی وب سایت موسیقی شرکت کارا

    وبسایتی برای قراردادن موزیک برای دانلود با گروهبندی های مختلف و با امکانات متعدد برای نمایش تبلیغات تصویری و بنر ها و متنی و... تا بحال سایتهای...

  • ساخت دریاچه مصنوعی در لواسان

    مهمترین خاصیتی که گیاهان آبزی در برکه ها دارند تولید اکسیژن و افزایش رطوبت هواست مشاهده آگهی: ساخت دریاچه مصنوعی در لواسان

  • مشاوره و وکالت حقوقی و کیفری

    ارائه خدمات حقوقی، وکالت، مشاوره، داوری، قراردادهای حقوقی و... مشاهده آگهی: مشاوره و وکالت حقوقی و کیفری

  • آببندی استخر در لواسان

    آب بندی سرویس های بهداشتی و همچنین آب بندی استخر ها بسیار حائز اهمیت است و باید به عنوان یکی از بخش های اصلی در این پروژه ها مورد نظر قرار بگیرند....